Gott nytt år!

got nytt år allihopa! idag är det den första januari! vilket betyder att det bara är 2 månader innan jag fyller är! ag fyller ju den 25 februari då jag bir 17!. Igår var jag och Erika på en nyårs fest och det var jätte kul!, kom hem vid ca 01.30, och då satt min store bror,min kusin och hennes poä och spelade monopol! "jätte rolig nyår" för dom :P. sen somnade jag. Jag har typ ALLA  mina grejjer hos Erika typ mobil,plånbok,tandborste,smink och några plagg, och det jobbiga är att det går  INGA bussar,jag hade även tänkt åka till lägenheten i timrå,men kan ju som sagt inte pga av att inga bussar går!. Så nu är jag fast här!,men jag får väl leka med mina små syskon och umgås!. Imorrn ska Erika pierca sig i navel :D om hon nu inte ångrat sig,men det tror jag inte!. Och jag lovar och svär att jag fan ska pierca mig i läppen efter min födelsedag,enda undantaget skulle vara om jag inte ville ha det längre,men just därför ska jag vänta tills feb och se om jag fortfarande vill ha det, sen kanske jag också gör en tatuering! men nu ska jag fortsätta lyssna på tokio hotel :D, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback