Lördag

Igår kväll så spenderades kvällen hos Emelie :D.Det var lite roligt när vi skulle dit för när vi tagit tunnelbanan till ropsten så skulle vi byta till buss,men kliver på fel buss och vi märker inte det förrän mimmi märker  att det är felväg(vilket är några stioner ifrån ropsten), sen så hoppar vi av och väntar på en buss som ska åka tillbaka till lidingö C, men det roliga är när bussen kommit så visar det sig vara samma buss som vi satt i tidigare,så den hade vänt :P,så att hoppa av var lite onödigt.Sen vi lidingö C så byter vi till rätt buss!.Och visst hos Emelie var det kul, men dock hände lite små grejjer (som inte behöver nämnas här), men om man ser bort det så var det väl en ganska lyckad kväll :). Självkart "mobbades" jag för min "norrländska" dialekt, för alla som var där hade ju "STHLM" dialekt, och seriöst hör jag verkligen INGEN skillnad på min dialekt och deras :P,(har ju bott i sundsvall i 4 år och nu bor i STHLM sen i sommras) aja haha. iaf vi gick väl inte och la oss förrän vi 02.30-03.30 och morgonen efter skulle jag till hötorget och öppna så jag går upp vi 07.30 tiden, vilket var jobbigt och ALLA andra sov vidare, kan ju säga att det var 7personer om man bortser från mig :P. Iaf så skickar jag ett sms till pappa och frågar om jag ska öppna fast det är strom ute, men får inget svar så jag åker dit och öppnar, men förjäves för vi har bara öppet i ca 3 timmar innan vi stänger för det var MKT blåst så hela ståndet nästa flög iväg :P, haha så jag åker hem och har sovit sens dess till 20.00. nu ska jag käka ,byebye!

Kommentarer
Postat av: Kevin

Spelar du nå instrument då? :)

Postat av: Lina

Ingen va vaken när ja gick heller :O
o de va kl. 11 !

2008-01-20 @ 22:01:59
Postat av: Mimmi

Att vi tog fel buss var ditt fel, du såg snygga killen och blev helt kär ;) Haha, och du. Vi äälskar din dialekt allihoppa. Det är bara Alex som pratar konstigt i så fall ;)

2008-01-21 @ 18:43:13
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback