Shopping

Eftersom pengarna kom idag så shoppade jag , det blev 4 örhängen,ett halsband, kort hållare,2 ballerina skor, linne från hm fashion against aids, och betalade även för mina bamboo örhängen. Men vet ni vad jag kom på nyss, att jag inte kommer ha råd att vetala min beställning från ellos!, hade jag inte köpt tidningen, kladdkakan och choklad kexen så hade jag haft råd!, men nu måste jag lämna tillbaks ur snygga tröjan från hm, får köpa den nästa månad istället för jag gillade verkligen den, min stil!

image487
byebye linne!


Vet ni att det är värsta rean på ur&penn,den som ligger brevid the store, mellan drottningatan och hötorget. Där kostar iaf alla örhängen 10 oavsett tidigare pris, halsband 25 och armband och ringar 15!, skujt billigt därifrån köpte jag mina smycken!.

Kommentarer
Postat av: Josephine

snyggt linne de dära :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback