Tisdag

Höll nyss på att skriva att det var söndag, är ju helt dagvild nu när jag är ledig :P. snart ska jag och pappa iväg och hämta hans bil hos mekanikern och på vägen ska jag hämta rock björnen biljetterna :D.Nu är det så att jag nog kommer åka till brighton i England med STS då kostar det lite mer än 13.000! eller tourqay i england med sts men då bor jag på global village vilket jag inte gör om jag åker till brighton!, men att bo i global village är mycket dyrare men nog också roligare!, det kostar mer än 19.000 kommer inte ihåg exakta priser. Men jag måste även ha ca 3000 fick pengar så att bo i global village blir jätte dyrt, och jag vill nog inte helle bo i värdfamilj, så jag får se hur jag gör,men et står mellan dom 2! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback