Back från GF

Ja då kom jag hem från gatufesten och de var inte så roligt =/, har ingen aning om hu jag ska göra nu.
från och med imorrn kostar inträdet till gatufesten och de är prescis samma som idag (gratis) förutom att det är danstält och lite fler artister, men dom ända jag skulle vilja se är adam tensta(imorrn) och the ark(fredag), skulle såklart vilja se håkan hellström också men den dan är det tänkt att jag ska åka hem.. Jag vill dra dit för att dansa men de vill nog inte min mate och då är de inte så roligt, då jsg gå nog bara imorrn Alltså min tanke var att gå torsdag o fredag och åka hem lördag, en dagbiljett kostar  360 o 3-dagars 690då tjänar man på att köpa 3 dagars fast man bara går 2 dagar men jag vill nog inte betala så mkt, fan jag vet inte hur jag ska göra, jag bestämmer mig imorrn.

Min faster från italien kommer också imorrn och jag vill ju hinna va med dom lite innan kag  åker till malta i 3 veckor vilket jag gör på måndag så jag har besluts ångest, men morrondagen bestämmer om jag går fredan också, ifall jag har roligt imorrn går jag på fredag också:P, hahah så ni vet. Peace Out niggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback