Lördag

Hallå! jag somnade inte förräns efter 3 nåntingt och sen gick jag upp halv 8, så trött var jag!. Jag berättar om lördagen m bilder osv i nästa inlägg:). Men iaf jag vakande imorse vi halv 8, packade ner de sista och gick sedan för att käka frulle, sedan var det dags att åka till buss stationen och som tur fick jag skjuts av min låtsas pappa. Buss resan kändes väldigt snabbt fast jag ins sov hela tiden, kanske bara 1 timme av resan, men det var ju iaf bra . Idag blir det tidig kväll för mig, ska pack om grejjerna jag ska ha till Malta och imorrn ska jag vara med min faster som kommit och hälsat på från italien där hon bor. Jag har ju inte varit hemma på 13 dagar och idag läste jag brevet jag fick från sts och där stog det att "alla elever som reser till ett annat EU land behöver ett sjukförsäkringskort från försäkringskassan" och jag skulle fixa det men jag hann aldrig , jag trodde inte heller att de var ett måste !:O vette fan vad jag ska göra nu, får skicka mejl eler ringa dom o fråga, jag visste att någonting skulle hända! bläää. jajaj nu ska jag lyssna vidare på min music, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback