Malta 18/7

Halla, jag har trakigt just nu, sitte ro knarkar hallstabeller o vatten, jag ar ju sa klart sjuk!. Hade feber igar och i morse men mar mycket betrre nu. Idag sa akte alla till stranden och jag kunde inte eftersom jag var sjuk, men nu har alla akt ivag igen for att att spela beach volley ball (vart inte av forra gangen).


Nu ar det sa att det pagatt buss strejk har i 4 dagar sa vi kom inte ivag nagonstans, inte till skolan eller de andra aktiviterterna men idag borjade de ga igen sa  vi ska ta igen allt vi missat :D. imorrn ar det beachen pa morgonen sen ar det skum party med de andra 352 sts eleverna :D, kommer bli valdigt skojj. Assa ni forstar nog inte hur lycklig jag ar just nu(fas jag ar sjuk) jag kan verkligen inte fatta att jag ar har i Malta med sa underbara manniskor och min favorit MImmi, jag kommer inte fatta att jag ar har forrens jag ar tillbaka i stockholm >P haha.


Men nu ska jag beratta lite om hur det gar till att bo pa club pa hotell som jag gor:

Vi ar 3 i varje rum och vi kakar frukost o middag i hotell matsalen.

Vi far gora vad vi vill med var lediga tid, t ex vara vid poolen,sova eller dra till melliha(stan) men da maste vi saga till vara ledare. Sen traffas vi alltid i lobbyn for info eller nar vi ska ivag pa aktiviteter, da sager det  ex "vi traffas kl 18.00 i lobbyn"


Vad har jag annars gjorde de seanste dagarna?

jo vi har shoppat i selima och huvudstaden valleta, varit pa harbour cruise och sedan akt till massa olika strander.

Varje onsdag och lordag ar det numero uno vilket ar ett disco dit alla sts ellerver i Malta kommer till :).


Jo nu maste jag beratte en grejj :P. Igar fick man bestamma om man ville dra till karoke baren eller stanna pa hotellet, jag och nagra andra tjejer stannade medans nastan alla gick till kareoken. Vi var pa bus humor och en av tjejerna hade rummet intill 3 andra killar som vi ar pa sprkresan med, men de hade gatt pa karoken, sa busiga som vi var klattrade vi in till deras rum genom balkonen och balkongdorren var oppen sa vi kom in :P. Vi gomde deras kuddar,kletade tandkram o bodylotion pa alla handtag(sa att de inte syndes sa klart!) och skrev sedan "hihi" pa marmor borde i toaltten. Sa klart tog inte killarna detta sa bra for de trodde typ att de var killarna fran EC (en annan sprakreseorganisation) som hade gjorde det dar och de var upprorda, det var ju aldrig meningen att det skulle bli sann grejj av det, vi gjorde det bara pa skojj, sa idag fick vi be killarna om ursakt:P hahah lite kul anda .


Nej nu borjar ogonen svida, ska dra till rummet,lasa tidningar och svulla i mig godis och vanta pa att mina rumskamrater kommer hem vi 23.30.alltsa minder an 2 timmar kvar.


Ha de gott allihopa, Peac eOut!


Kommentarer
Postat av: emma

Aj då att du är sjuk gumman, hoppas du kryar på dig! <3

Postat av: Lina

Stackare <3

Men guuuu va kulde låter!!

o tack för vykortet!

2008-07-24 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback