Orkar inte

Asså jag är helt utamattad! Igår natt, eller i morse kanske :p. vi landade iaf 00.06. sen var det dags att hämta väskorna och sen säga hejdå till alla =(, tårarna kom när vi skulle säga hejdå till Karina och Anna, riktigt underbara tjejer som gett mig skrattanfall på resan :P haha.

Men som sagt jag är helt utmattad, min kropp har ingen energi och så fotr jag ställer mig upp får jag huvudvärk på halva sidan av huvudet, mycket vatten och sömn är vad jag behöver.

Jag ska ladda upp några bilder på datorn osv från malta resan, men inga på bloggen än. jag tar det sen när jag fått energi igen. nu kom släkten. Min bror fyller år och det är perus national dag så vi ska fira det. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback