Söndag

Shit tänk att inatt så åker vi mot arlanda och sen tidigt på morgonen åker planet !:D tänk att de händer! :D

Ja jag vakande iaf att jag fick ett sms av miss Mimmi :D haha men kl var ju 11 eller nått så jag gick upp o fixa frukost.
Ska snart sätta mig o börja packa allt jag ska med mig och sedan gå igenom min check lista för att se att jag fick med mig allt de viktiga. Tänk att nu börjar min 3 veckors långa språkresa :D Och ni får får följa med på den genom min blogg!

Har fortfarande inte löst sjukvårdskort problemet men jag tror inte att de kollar om man har med sig det, bara om jag skulle bli sjuk skulle jag behöva den, så vi ber till gudarna att jag inte ska bli sjuk :P. Aa juste min piercing stav är ju alldeles för lång nu, så jag skulle verkligen behöva byta med jag gick aldrig förbi hötorget igår utan åkte direkt hem och idag öppnar ju inte pappa :/, men jag ska fråga om har nån piercing hemma, eller så får jag fråga min faster K, för jag ska till henne idag för min andra faster R från italien är ju i sthlm nu!

Förresten, de här med språkresa har jag velat ¨ka på jätte länge och jag pratade om det med min låtsas mamma för mer 2 år sen och jag sa att jag skulle på spårkresa (långt innan jag ens bokat och träffat Mimmi) så jag fick en svensk-engelsk fickordbok vilket är super bra för den kan man ju ha i väskan alltid :D, och tänkt att jag nu ska iväg på språkresa, den vart av!! :D jag är väldigt lycklig just nu :).

Nej nu ska jag packa upp allt som jag hade med mig till Sundsvall och sedan packa inför Malta.
Vet dock inte hur fan jag ska klara mig på 15 kg! sen 5kg på handbagage + att man måste packa mindre för jag kommer förmodligen köpa nått där nere och jag får ju inte ha med mig mer än 15 kg på incheck bagaget på hemvägen heller :S, aja PEace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback