Ändrade planer

Ja nu är allt packat har bara handbagaget kvar och jag ska bara ha med mig en liten axel väska, men då kan jag ju ta med mig mer på hemvägen :) Hoppas verkligen att den inte väger mer 'n 15, men de tror jag inte att den gör.

Ändrade planer, planen var att jag skulle åka till Mimmi nu ikväll för att sova där, sen skulle hennes mamma skjutsa oss till arlanda. Pappa börjar ju jobba kl 04 på hotellet och skulle därför inte kunna skjutsa mig, men när vi satt oss för att äta sa han han kunde skjutsa mig dit, han kände att det var en förälders ansvar att göra det vilket är sant, jag var ju inte arg för att han inte först kunde skjutsa mig, jag förstog ju att han jobbade men jag vart glad när han sa att han kunde skjutsa mig, han kunde ju inte gå på infomötet medans MImmis mamma gick, och han gör ju inte det med flit!. Han jobbar  tyvärr väldigt mycket därför vart jag glad nu att han kunde skjutsa mig :D. Men jag kommer vara där väldigt tidigt! hela en timme innan vi ska mötas så jag får vara där själv, Mimmi kommer väl dit vi 04.40 då vi ska mötas, men det gör mig inte något, bara jag hittar någnstans att lägga mig ner så går tiden jätte fort bara jag lyssnar på tokio hotel o  Metallica :D Hahah.

Den andra planen var ju att jag skulle åka för att hälsa på min faster R från italien, hon bor just nu hos min faster K i årsta men jag orkar helt enkelt inne, för jag skulle isåfall komma hem vi 22 eller nått och det vill jag inte, jag ska försöka sova i några timmar iaf :P för redan efter 02 ska jag upp för att åka  :P. 

Jaja nu ska jag spela lite . Peace Out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback