Torsdag

Hallå! idag vaknade jag ganska tidigt, va 8 var jag uppe. Jag har suttit vid datorn och gjort en film med lite bilder och video klipp från språkresan på Malta, tror att jag lägger upp den på youtube så ni får se den :P.

Men sen har jag ju såklart också läst min jenna jameson bok så snart har jag läst ut den.
Och idag var jag förbi åhlens för att gå till hemköp pch köpa lite smått o gott, då ser jag iaf böckerna och då går jag dit för att kolla om marilyn mansons bok fanns, men jag hittade inteden :(, istället hittade jag linas kvällsbok och eftersom jag hört att den är så bra köpte jag med mig hem. Jag vet inte vad som hänt med mig men just nu känner jag mig bok sugen:P hahha

Jo sen en annan grejj. Sen jag kommit tillbaka från Malta har jag ätit riktigt dåligt! jag äter verkligen extremt lite och jag är aldrig hungrig :O, men jag fan ändra det idag tänker tvinga i mig mat för så här ska det inte vara :P. Jo juste jag börjar att berätta om Malta resan idag, så senare slänger jag upp ett Malta inlägg :D. Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback