Söndag

Hallå, idag väcktes jag av Per eftersom vi skulle fira min lillasyster fast hon fyller år imorrn men imorrn har han inte tid att fira henne så därför tog vi det idag.
 
jag skulle hämta min kamera och sprang snabbt ner för trappan snubblade och hamnade på något sätt upp o ner :P:D jag visste inte om jag skulle garva ihjäl eller börja gråta för det gjorde ont som inihelvete samtidigt såg det jävligt dumt ut, jag gick snabbt ner för ingen skulle se mig och hämtade kameran, när jag gick upp kände smärtan i hela kroppen och trodde verkligen att jag skulle få blåmärken över hela kroppen, när jag kommit up ser jag hur de börjar blöda mycekt från mitt finger, jag hade skrapat upp huden, efter ett tag känner jag att att det gör ont i knät och ser att min vita leggings börjar bli röda vi knät:P haha hade skrapat upp hela knät, smart! sen på kvällen kom min lilla prinsessa Wendy med ett plåster till mig så nu har jag en röd bamseplåster där:P hahah

Sen har jag kollat på star wars med Edwin, han är 6år och är sjukt duktig på hela filmen, vad alla heter osv :P hahah
 sen käkade vi även grillat och nu sitter jag här med min kusin. Imorrnska jag vara med Julia och Erika, fun. PEace Out!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback