Tillbaka

Har kommit hm nu. Vi gick på någon peruansk resturang där vi rådmansgatan, helt okej men jag har smakat bättre. Jag beställde aji de gaina och aji betyder chili men den var inte ett dugg stark, hade heller inte så mkt smak, jag gillar ju kyrdd stark mat och att den ska vara lite stark iaf, haha. Så nu är jag mätt men hållar på att tånka ut en efterrätt, vi käkar typ alltid efterrätt, det kan lika gärna vara frukt elle nå sånt. Jag måste packa om allt för nu ligger allt i resväskan och man får inte plats med något mer och jag har kvar skorna, och jag ska typ ta med 6 par skor så jag måste byta till en större, sen ska jag även ha med mig en handväska =). Nu ska jag surfa runt lite till, sedan ladda på en film, packa om väskan, fixa efterrätt och till slut sätta mig med S och kolla på Film, vi är sugna på någon skräckis så jag får leta efter en :D. Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback