Torsdag

Godmorgon! nu har jag sommarlov, och igår var det typ sämsta skolavslutningskvällen ever, ja i början var det riktigt härligt för alla i vårat gäng sjöng massa ramsor( eller vad man nu ska kalla det) som "in med bollen i mål", "vi är svenska fans allihopa" osv, mest var det ju killarna som stog  och sjöng/skrek, så om de hade rösten kvar vet jag inte ;P haha. Aja kvällen i början var ju som sagt riktig härlig, så härlig stämmning och gott folk, men sög sedan då svergie förlorade, vi drog 6 min innan matchen var slut för vi visste att sverige ändå inte hade en chans, sjukt deppiga, vissa mer än andra, vi satte oss på doken där alla mest var tysta och arga, så ni förstår ju att man kände värsta dåliga stämmingen. Så kan det vara =/. Jaa nu  ska jag fixa frulle och fixa iordning mig och sedan dra till hötorget för jag behöver hämta ut mitt pass och fixa lite bankärende, så det blir min dag, fick lite sömn så jag ska nog inte göra så mycket mer än det, de närmaste dagarna ska gå åt att packa och tvätta inför sundsvall resan på måndag =) jag längtar, a juste och imorrn ska man fira midsommar, det gör jag med min familj =) mysigt kommer det var för grillning står på schemat :P, nu ska jag fixa frulle, Peace Out!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback