Torsdag

Idag var det ingen skola, skönt!. jag vaknade, fixade lite frukost och åkte sen till hötorget. Sen mötter jag upp Emelie, vi gick på stan ett tag sedan träffade vi Mimmi och Lina i TC och åkte till blackeberg för att möta upp Alice och Emma, sen gick vi till kaanan och solade och badade, väldigt mysigt. På vägen hem var tanken att jag skulle förbi hötorget för att få i mig lite mat men jag var sååå trött så jag åkte raka vägen hem istället, kännes sjukt irriterande för jag kunde verkligen inte hålla min ögon uppe så jag fick hålla hande för ögonen, för lite pinsamt är det ju att somna på tunnelbanan. Väl hemma slängde jag mig på sängen pc kollade på bilderna jag knäppt och sen försvann sömnheten så jag fixade lite mat till mig, men jag börjar känna mig trött nu så det blir nog ingen sen kväll för mig :p. Imorrn ska de det bli ca 30 grader och jag orkar inte sitta hemma så jag och Emma ska dra till "smaka på stockholm" för er som inte vet vad det är så kan jag berätta att de tagit ut ca 27 resturanger på kungsan och har massa artister på sen, så vi ska käka något gått där och lyssna på musik från scenen, kommer bli grymt mysigt! Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback