Update

Hallå! nu kollar jag på den sista avsnittet av tila teqila och jag är glad över vinnaren :D.  Men iaf idag efters skolan gick jag och lina till hm där vi båda köpte nya bikinisar, hon köte en jätte söt blommig bikini med volanger.Jag tänkte köpa en solskyddsfaktor på 50, men sen kändes det som om jag överdrev lite, egentligen så behöver jag bara en på 5spf för jag är mörkhyad och min hy tål mer sol än vad vit hyade gör, men jag ville ändå skydda mig bra eftersom solen kommer vara starkare i malta :P. Efter gick jag till pappa och sen gick vi till banken och betalade resan till malta, så nu är allt betalt! sköönt :D hihihi jag känner mig rätt uttråkad så eftersom jag nu sett alla tila teqila avsnitt och alla newport haror avsnitt som går att se i svergie måste jag nu kolla på någon annan serie, jag tror det blir the hills och my sweet 16, önskar också så många gånger att jag fick fira min 16 års dag så, men nu är jag redan 17, så den 18 då jävlar ska det fixas största festen :D hihihi Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback