Betyder Tokio Hotel precis allt för dig?

Ja klart dom gör! som fan, alltså det är nog många som inte förstår men dom betyder jäkligt mycket för mig!
bara dom som är riktigt stora fans till en artist/band och verkligen älskar dom förstår känsla man har för tokio hotel! Men iaf svenska
tokio hotel  sidan säker två personer som stämmer överrrens med rubriken

Vi söker två Tokio Hotel-fans från Stockholmsområdet som kan tänka sig att vara med i ett TV-reportage i SVT om hur det är att vara Tokio Hotel-fan, och om vad som är så speciellt med bandet.
Om just DU vill vara med, mejla oss! (Använd kontakten under menyn "Kontakta oss".) Skriv "TV-ansökan" i ämnesraden.
Berätta om dig själv: Vad heter du (för- och efternamn)? Hur gammal är du? Var bor du? Hur kom det sig att just du blev TH-fan? Hur påverkas ditt liv av det, och hur märks det att du är ett fan? Gör du något speciellt i ditt liv som har med TH att göra, som du tror att kanske inte så många andra gör?
Mejla oss senast måndag 24 mars! Två personer kommer att kontaktas i början av nästa vecka angående reportaget

Man ska vara mellan 14 och 16, men varför!?:O , jag är ju 17 =/ men jag vet inte om jag skulle vilja vara med, men jag ska självklart titta på den^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback