Rock in rio lisboa

Jag vill dra till portugals festival som är i lisabon!, vrf? jo för att både Metallica och Tokio hotel ska dit!, mina två största favorit band!!!! men problemet skulle då vara vem jag ska dit med?, typ ingen kommer vilja betala så mycket för resa och allt! men jag vill!. Så blir det av med rock in rio så skiter jag i hultsfred!, btw så ska linkinpark också till rock in rio så då kan jag ju lika gärna se dom där, eller hur! :D:D

Jag vill dit! Ingen metallica eller tokio hotel fan som vill dra dit, men mig kanske HIHI ? =)

image993

image994

Andra artister:

30 maj

Lenny Kravitz

Amy Winehouse

Invete Sangalo

Axwell

james morrison

Paul Van Dyk

Philharmonic Weed e Prince Wadada

Mary Zander

Ricardo Azevedo e lucia moniz

diego miranda



31 maj

Bon Jovi

Carl Cox

Alejandro Sanz

Alanis Morissette

Skank

Expemsive Soul e Sara tavares

christian smith


1 juni

Rod Stewart

Joss stone

Xutos & Pontapés

Tokio Hotel

Boss AC e Vitorino

David Morales

5 juni

Metallica

Machine Head

Apocalyptica

2 many DJ's

Tim e jorge Palma

The Crystal Method

6 juni

Linkin Park

Kaiser Chiefs

Clâ e convidados

Sasha & Digweed

Buraka som sistema,deise tigrona e bruno M

DJ Vibe

tó Ricciardi

Stereo Addiction

Caim e bandas vencedoras


mfl.

varje dag kostar 53£
så man går nog inte varje dag :P 2 dagar vill jag iaf gå!

för mer info gå in här
HÄR


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Okej, vad bra. För jag behöver kolla på en del saker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback