Sitta publik

Jag har fått biljetter till Extra extra vilket passar mig bra eftersom jag älskar den typen av program där man får skratta! Kul ju! Den 25 mars är detta!

image1211

sen ska jag även få biljetter till ett nytt program som svt ska hon som heter "glasklart"

från svt sidan:

Glasklart är frågesporten där man inte behöver kunna allt för att vinna. Det är ett nytt, lekfullt och spännande program där kunskap är värdefull men där det är lika viktigt med god fantasi och associationsförmåga. Om de tävlande inte kan svaren får de hjälp av andra, genom charader.

Programledaren Ola Lindholm återvänder till tv-rutan efter ett års frånvaro. Han har tidigare lett program som Riktig talkshow, Melodifestivalen och Wild kids. Detta är första gången han leder ett frågeprogram.

- En frågesport där svaret finns i hämningslösa charader, lördagskväll och SVT tror jag är en mycket lyckad kombination. Kunskap och galenskap i en timmes varm och spännande underhållning ser jag verkligen fram emot att få leda, säger Ola Lindholm.

- Glasklart är en helt ny, rolig och annorlunda frågesport, säger Peter Nyrén, programchef för Underhållning på SVT Stockholm. Det är extra kul att vara först att lansera ett program som har potential att bli ett framgångsrikt format i även i andra länder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback