Söndag

Godmorgon, då var det sista dagen på sportlovs veckan för många av er(inte mig). Idag var jag på firsthotel och jobbade, gick väl bra, det ända dåliga är att dom vill att ham hela tiden ska gå snabbt,göra allt sjukt snabb, gör jag någonting hyfsat snabbt säger pappa "snabbare", gosh blir helt utmattad!. Jag kom på att jag väääldigt gärna skulle vilja jobba på grand hotel 2-4 april för dom kommer TH vara där!, vilken dröm det hade varit för mig att ta upp deras frukost,för dom kommer nog inte ner till matsalen och käkar, ^^ååh! vilken dröm. Aja får väl stå utan för eller nått. hahah för att jag skulle nog inte palla att dra till arlanda om jag inte vet vart dom ska eller vart dom ska in för arlanda är ju sjukt stort så det är ganska stor chans att jag skulle missa dom, eller hur!. jag förunderar starkt på att välja 3 språk till 2:an, det går väl eller hur. Då blir det spanska (som jag redan kan,ska bara lära mig skriva på det),italienska (tror att det kan vara ganska lätt eftersom det är likt spanska och jag förstår ganska mycket av det) och sist antingen tyska eller franska,tror att jag vill tyska ^^ tihi!. peace så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback