Tisdag

Hello! idag hade jag bok prov och jag hann inte läsa ut hela boken men som tur var hade vi 1 timme och 50 minuter på oss! så jag läste boken i ca 1 timme och 20 min och resten av tiden svarade jag på frågorna, det var första gången jag satt sist kvar och satt hela tiden ut!. Idag fick vi även reda på mediekunskaps provet och jag fick VG- vilket jag inte trodde! eftersom jag inte läst mejlet vi fick av henne där allt stod, så jag klarade mig bra!. Men jag har en känska att jag kunde fått bättre om jag läst mejlet! ^^, Imorrn börjar vi kl 9 och då ska vi ha informations dag om olika kurser och jag är jätte sugen på att välja spanska,italienska,tyska och dans, sen finns det andra lektioner som jag känner är bra att ta som ex matte B och Historia A måste man ha för att kunna söka till högskolan, men nu ska jag kolla efter lite bärbara datorer, vet ni någon bra bärbar data så tipsa =D!^^ peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback