Torsdag

Tjoho! Sitter nu på min medieproduktions lektion utan någon lärare och typ ingen är här, men jag har iaf Jempa brevid mig men hon sitter bara mest och klagar för hon visste inte att vi inte hade någon lärare idag, hon ville stanna hemma: men så händer det när man inte läser sina mejl:P . Idag har jag även invigit min svarta pumps som jag köpte i tisdags och då är riktiga pain shoes inte för att don har klack för dom är bara ca 5 sm hög, utan det är att dom är så tajta vi tårna som mina stackars fötter klämms ihop och det gör ont när man går ,men jag använder dom för att "gå i dom" så de blir me bekväma!. Idag händer inget bara chill ^^ och mycket skolarbete :P men nu ska jag börja med mina texter, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback