update

Tjoho! har pnu precis kommit hem ! jag har varit i hötorget och hjlpt pappa och sälja och sedan stängde vi, eller han stängde och jag kollade på :P hahha men efter vi stängt gick vi till Oleary's och käkade en hamburger tallrik som kostade 129 kr!! och ham burgaren var ca 1½-2 cm tjock och då skämtar jag inte! vart sjukt mätt! Men eftersom pappa jobbar på first hotell com typ sammarbetar med olearys eller nått så fick vi 50% rabbat på allt! sköönt! Har föresten sag till pappa att jag ska pierca mig i läppen och egentligen ville han inte men jag får ju göra det om jag vill, så det ska jag göra i slutet av denna månad ^^. sa även att jag skulle tatuera mig och då sa han inte nej :D tur va! men han vet att jag redan vet alla konsekvenser och sådant! Så både piercing och tatoos kommer det bli för min del! men pappa vet att jag inte bara ska tatuera in "en liten blomma" som inte betyder ett skit för mig som man sedan ångrar efer några år , utan jag ska tatuera in 2 ängla vingar men texten "mamma" mellan vingarna på undre handleden och det kommerj ag ju såklart aldrig ångra!. Så för hoppnings vis hinner jag taturera mig innan sommaren är slut ^^, tihi! kul va! ska också pierca mig på 3 ställen :P hahah jag vet att det är mkt, bara jag inte blir beroende av piercingar :P haha , nej nu ska jag sätta mig på soffan och vila men fetto mage, ser seriöst ut som om jag är i 3:dje månaden :P ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback