Blogg flytt

Ja nu har även jag flyttat bloggens plattform eller vad det nu är, jag loggar nu in från pubishme istället för blogg.se.
Jag har varit i stan hela dan och hjälpt pappa i hötorget men jag hann även köpa lite grejjer som jag snart visar =).
Gick runt och kollade på 5av 6 hm i tcentralen/hötorget områden efter den fina blommiga klänningen som jag ville prova och se om den satt fint, skulle den sitta fint skulle jag självklart inte tveka, sen skulle jag även lägga undan en åt mimmi men dom är slut överallt!:O Jaja såg ett par sjukt snygga skor inne på din sko som jag måste ha. så snart kommer väl pengarna =) hihih nej nu ska jag fixa lite uppg och kolla på andra avenyn. Peace Out fölks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback