Fredag

Hejhej. solen strålar utanför och det är jätte härligt väder!, Idag har jag skorts på mig vilket är mycket passande för vädret!, lägger upp en outfit bild senare. Sitter nu iaf och har mediekunskap och vi ska kolla 2 lika nyheter från olika tidningar , Men en kul grejj är att nästa fredag ska vi på studiebesök på DN och vi ska få göra våra egna framsidor^^ haha aja, idag händer inte så mycket, blir kanske lite chips och talang 08 ikväll^^, Måste hem snabbt efter skolan för jag skulle tvätta Tossans(min katt) toa, men jag gav nyckeln till min bror som gått och då kunde jag inte gå och köpa kattsand eftersom då skulle jag inte komma in igen och pappa tror att det är rent nu så:S därför måste jag hem innan vår inneboende kommer hem och klagar som alltid!. Ha det Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback