Lördagen

Hej hej, jag kunde tyvärr inte skriva något på hela dagen i går eftersom jag inte var hemma någonting nästa.

Lördagen:
Ja vaknade vi 7 och åkte med S till pappas jobb där vi skulle köka frulle och sen gick vi och öppnade hötorget.
Där stannade jag till 14,15 sen åkte jag hem, bytte skor,hämta pengar och lite andra grejjer sen åkte jag till fridhemsplan där jag mötte Lina,Mimmi,Sinem och feven. Vi gick ner till rålis parken och käkade lite gottis ^^, ja käkade kyckling m.bröd och godis =). sen vi 19,19:30 tror jag de var skulle vi flytta på oss eftersom skuggan kom till oss och då satte vi oss med fevens kompisar där satt vi och åt lite av dreas fika/mat för de hade verkligen med sig allt :P haha riktiga söt flickor var det som sjukt roliga och jag har så humor att jag skrattar åt allt typ, alltså ingen svår humor =), men det är ju bra! De hade även vattenpipa som vi rökte ifrån. Sen vi 21:12 pkte jag och lina hem (Mimmi hade gått ca 1 timme innan) och de andra satt kvar.
 Kom hem och la mig sedan vi 11.30. Det var min lördag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback