Måndag

Gud vad dålig jag känner mig för att jag inte kunnat updatera bloggen på hela helgen. Det är så att vi inte hade internet förräns igår kväll och just då så bråkade jag också med min brorsa så jag får inte sitta vid han dator längre där interneten är och jag är så jävla less på han! Igår behövde jag verkligen datorn eftersom jag behövde jobba med min Samhälls uppg och lämnar jag itne in den idag så får jag IG i Heela kursen, så jävla idiot har jag bara lust att skrika ut. Nej jag vill verkligen inte riskera att det händer igen så jag har bestämmt mig att jag ska ut och leta efter en bärbar dator idag, sen se om jag kan fixa trådlös internet från 3. Nää är fortfarande på dålig humör, ush!. nej så nu ska jag jobba med andra uppg och jag stannar nog på skolan längra idag eftersom uppg behöver fixas!. Peace Out my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback