Onsdag

Hej hej, sitter här och mumsar i mig choklad bollar som jag bakade igår utan recept, Ja egentligen är det inte så svårt, men eftersom var minst 2 år sen (jag skojjar inte!) jag bakade minndes jag inte hur man skulle göra riktigt, men bruna bollar vart de iaf :Phahaha. Nej just nu gör jag inte så mycket ska fixa lite uppg som vanligt, gör det lite i taget så går det bra ^^. Idag så gick jag till skolan och hade nationella och det gick väl inte så bra, fast det gör det ju typ aldrig för mig ändå :P haha, men efter så gick vi till BK där vi mummsa i oss hamburgare och snackade på som papegojor ^^, oj nu kom min tossa lilla och ska sova i mitt knä den busan!^^, nej nu ska jag surf vidare, Peace Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback