rubrik!

image1843
Här får ni en bild på min granne, han är en riktig charmör med ett stort C och så är han min lilla
tossas blivande man har jag bestämt^^ hihii

Nej men en sak jag blir irriterad på är att i tidningen ståg  det att det typ skulle bli 20 + hela veckan, men sen när jag kollar på smhi är det inte alls så!=/ gaah! Vill ha sommar nu.

Egentligen tänker man alltid på våren att "denna sommar ska bli den bästa någonsin" så har jag tänkt de andra åren och gör det även detta år, gör inte ni det?. Det ska festas,badas,solas,shoppas, umgås m.m Och i sommar åker jag tillsammans med två kompisar på språkresa till Malta som kommer bli ett minne förlivet!, jag kanske drar utomlands och ser på TH, sen har jag ju även funderat på att dra till hultan men kommer typ inte ha nå pengar :P ett annat problem är att typ ingen jag känner ska dit :S. Nej men massa planer är det, vad har ni för planer inför sommaren då?, blir det festival för er ellr kanske stannar ni typ på landet eller nått:P? ja alltid kul och veta!. Och ja berätta gärna  om ni ska hitta på något speciellt kul så kanske jag gör samma sak! Man kan ju inte göra för många roliga grejjer eller hur! haha
  A juste några kompisar kanske även följer med mig upp till sundsvall där jag bodde förut(har hus kvar där) och så visar jag 08:orna var sundsvall går för :P hahaha


Kommentarer
Postat av: emma

oh, show us hade it's done baby :D hah

Postat av: emma

has*

2008-05-06 @ 21:42:26
URL: http://luundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback