Shoppat

Ja förutom denna dator som jag köpt så köpte jag även en klänning i tisdag, eller jag tror att det var då:P



Sen den sjukt vackra klänningen som kommer från cubus. Egentligen hade jag inte planerat att köpa nått eftersom jag inte hade mkt pengar, men när jag jag såg den hade jag inget val, det var ett måste till malta resan för färgen är hur sommrig som helst och passar min bruna hy bra=), men den var ganska lång, längre en till knäna så jag sydde upp den=).

Så här är slut resultatet, knäppte aldrig när den var lång, men jag lyckades iaf fixa med den där lilla mudden eller va den heter, den är iaf som en broderade längst net och jag lyckades få med den fast jag var tvungen att klippa den kortare, men det gäller att använda järnana =), så det tog ca 3 timmar att fixa den för jag sydde för han.

Ska föresten inviga min klänning på lördag då Mimmi och Lina firar sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback