Söndag

Hallå! Igår när jag gick och la mig tänkte jag, " imorrn får jag sova ut lääänge =)" men så vart det inte riktigt utan jag mar mitt i en dröm när jag hörde knackningar men jag uppfattade inte att det var på dörren emn efter ca 30 sekunders knackningar började jag vakna och märkte att det knackade  på riktigt och inte i min dröm :P och klcoakn var då 9 och jag kunde inte somna om så jag gick upp. Idag har jag inte gjort så mycket, har suttit och kollat på gossip girls och PCD som båda programmen hade maraton och visade massa avsnitt. Har precis varit ner till affären och köpt choklade jätten kex =). Nej nu ska jag fixa lite uppg sen laddar jag upp bilderna från igrå för hann inte göra det då. Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback