Söndag

Hejhej! idag är det söndag vilket betyder plugg, Imorrn ska alla svenska uppgifter var inne så jag får fixa det för jagt ska inte ha IG. Iaf idag vakande jag vi 8, men somnade igen efter lite simpson. vi 20 i 3 åkte jag in till fridhemsplan för att möta Mimmi, där låg vi o solade ett tag innan vi åkte hem vi  halv 6, o ch nu är jag  hemma ^^, har precis käkat lite mat sne blir det ingen mera äta idag förrän imorrn. Å juste en dålig grejj var att jag glömde helt bort att jag inte skulle äta godis och jag kom inte på det förrän jag stog och plockade godis i affären :S, menmen jag äter ju inte godis alls ofta så det gjorde väl inte så mycket :P. Men nu ska jag plugga och fortsätta kolla på PCD present girlicous =), riktigt bra är det!!.

Kommentarer
Postat av: mimmi

jobbigt att pålugga så mycket, ;/

Postat av: EMMAHÖGLUND

jobbigt jobbigt med att plugga, själv har man också väldigt mycket som jag ska göra till nästa veka sammtidigt som jag ska praktisera i veckan :(
PUSS emma

2008-05-11 @ 19:50:53
URL: http://emmahoglunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback