En la casa

Då kör vi lite spanska :D, "en la casa"  betyder att jag är hemma :).
Har precis käkat en macka som lite mellis :). Idag såg vi Michael Moore's film Sicko
som är sjukt bra Har sett den engång tidigare och den var lika bra denna gång, jag berörs
verkligen
av den och tårar kom flera gånger. Idag ringde också doktorn för röntgensvar och
han sa att mina lungor såg bra ut och att jag inte har TBC :D. good news.

Igår kom min älskade faster hem från sin resa som hon varit i en månad, hon har varit i Peru o i
Brasilien
:), ett land jag gärna skulle vilja besöka. Så idag när jag kom hem hittade jag choklad
på min säng som jag tror min bror lagt där men jag har iaf fått det av faster :D så jag vart glad för
choklad var det enda jag ville att hon skulle hämta åt mig för just dessa hon hämtade är gudomligt goda
och de finns inte i svergie.

mitt godis från peru :D


sublime godisarna är rätt dyra för att vara rån peru för de kostar 1 sol= ca 3 svenska kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback