Fredag

Hallå hallå :). Vaknade kl 12 och fick lite brottom eftersom jag ska vara i hötorget kl 2 o jag måste hinna käka o fia mig för efter HT så ska jag och S till Idol ju :D. O jag är så himla glad för det är ju rock team :D. Fast jag börjar ogilla Desmond child för jag läste på lars blogg om hela "incidenten" och så klart får alltid tidningarna Lars att se dum ut men tur då att lars har sin blogg där o kan rätta till allt, men jag visste från början att de överdrev allt o att om nån var dum så var det nog Desmond Child.

Nu käkar jag pannkakor, jag lever som i USA för jag älskar pannkakor till frukost och hade jag haft bacon hemma hade jag ättit det tillsammans med ägg  :P. men jag har vetat sen jag var 12 år att den spinkiga steffi kommer bli fet när hon blir stor pga sin matvanor :P, ja så är det jag älskar att äta onyttigt o helts ska det vara jätte sent.

Hmm funerar också på om jag ska fixa en skylt eller inte, känns liksom som det är 14 åringarna som gör det.
asså till idol ikväll, men ska jag ha det så vill jag hitta på något fyndigt som förra gången hade jag tänkt skriva "Johan the rocker" eftersom han sjöng ju johnny the rocker :P.

Nej men nu måste jag äta upp här o fixa mig.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback