Hemma from the Hopsital

Heheh jag tror ni märker att jag gillar att blanda mycket engelska och svenska men det jag skriver på bloggen
är ju dirket hur jag tänker om ni förstår hur jag menar.

Skoldagen var lagom slapp vilket var bra eftersom jag behövde det idag eftersom jag var jätte trött.
Jag kunde ju inte gå på idrotten eftersom jag skulle till sjukhuset idag och röntga lungorna för att typ se
om jag har TBC som inte brutit ut än. Jag har ju gått 2 gånger till sjukhuset innan för att testa om jag hade det eftersom min moster fick det lite efter att jag åkt så det ville liksom vara på den säkra sidan att jag inte fått det också eftersom TBC
är smittsamt. Så jag gick o tog en spruta o min svullnad var ca 7mm, och vi 10mm börjar det bli farlig så för att vara säker på att jag inte har det så skulle jag röntga lungorna. Men där gick det väldigt snabbt på ca 5 min var vi klara vilket var bra.

Så nu är jag här hemma o fikar lite, jag och datorn :), det fick bli frödinge kladdkaka o en kopp kaffe=mucho gott :),
hehe nu  vart det spanska blandad med svenska :P, snart börjar jag väl blanda kinesiska och svenska xD haha.

Nej nu är det kolla mail osv sedan sova lite o sen skriva min "Helvetesskildring" som vi håller med på svenska.

Ciao amigos;)

Kommentarer
Postat av: bella

vad är TBC? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback