honey im home!

..hade jag sagt om jag var en man o bodde i USA typ,eller fan man behöver ju inte vara man för att vara tillsammans med en tjej,men iaf nått ställe där man pratar engelska om kvinnan är hemma fru:P. Nu är jag iaf hemkomen, eller ett tag sen var det ju men jaja. Idag var ja sjukt irriterad på första lektionen pga av att vi fick en skit uppg som jag bara hela tiden irriterade mig på. Sen var det matte o genomgång iför morgon dagens prov som jag HELT GLÖMT BORT, jag kommer få IG känns det som, fan fan fan!. Nej men ska ner till turken aka minilivs om jag orkar (ligger 100 meter från min dörr) o köpa mjölk för den är slut (skandal, då jag är mjölk beroende, typ) men behöver det till att fixa pannkakor sen ska jag sätte mig ner o plugga o käka lite pannkakor, kanske lite pannkaks krig med Tossan också?, nej men fan jag är för trött o dryg, det börjar jag märka själv , mina kära vänner jag ska göra er en tjäns o gå ifrån bloggen för några timmars tills jag känner att mitt rätta jag är back. See u later aligator hehehe, Peace out!

update 14:31 pappa är min hjälte han köpte mjölk med sig hem :D.

Kommentarer
Postat av: erika

åh va du är snällt! alice är grymt!

när jag var där den 31 oktober så han jag aldrig gå fram till alice och knäppa kort på henne!

vart satt du sist och kolla?

har du msn? :)

kraam <3

Postat av: jannica

Hejsan allt bra med dig?

2008-11-12 @ 14:51:39
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: caroline

aa jag får göra de :D gott med pannkakor!

2008-11-12 @ 15:05:40
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: erika

ja precis, alla är ju typ på han hela tiden!

kul att du ska dit på fredag och kolla. åh jag vill ha kort på alice! <3

jag vill verkligen inte att hon ska åka ut.

hur kommer du så nära lilla scenen? är inte det reserverat där?

kram

2008-11-12 @ 21:21:23
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback