im back

Nej nu är jag mig själv igen, jag ska kolla igenom mitt matte papper som ALice hjälpt mig med, takc gumms.
sen ska jag kolla på de gammla avsnitt av paradise hotel den amerikanska versonen som går på tv400 på kvällen :D. hihih, i löööv!. hmm, just nu spler Slipknot på hovet, vilket röjj :D, jag känner mig i behov att at gå på nån spelning, behöver inte alls vara nå stort band, bara de spelar bra musik spelar det nog ingen roll om jag stor i ett litet torp.
Musik är mitt allt!.


Förresten efter att jag käkat pannkakor o skulle lägga mig o vila fick jag ont i hjärtat, eller a iaf strax ovanför vänster bröst o jag tror att det var hjärtat, tänk om jag äter för mkt fett o socker, nej jag måste skärpa mig. Jag tänker faktiskt redan nu börja att komma i fit inför ´sommar 2009 :D.

jäkla va kul jag o mina tjejer kommer ha i sommar!

Bil trippen är nog det jag ser mest fram emot, vi ska ju som sagt bila ner till danmark o sen hem igen men på vägen kommer vi göra massa stop o lära känna städerna :D. Båstad till tennis veckan ska vi försöka hinna med, men det viktigaste är ju att iaf 2 av oss tar körkort o en har ju redan gjort det, men får vi som vi planerat kommer alla vi förutom
Emma ha tagit körkort för hon fyller i september.

Sen blir det väl Hultsfred eller nån annan festival med någon?, ingen av tjejerna ska gå tror jag, men som jag
sagt är vi jätte olika. Haha nån dag kommer jag presenter vårt gäng i bloggen riktigt bra så förstår ni för jag  vet precis hur jag kommer göra med info o bild :).

Resa till Spanien vill jag också :D.

Men pappas svar till mig blev som vanligt; Drömma kostar inget.

Kommentarer
Postat av: caroline

Alltså jag har ju varit i usa som vanlig turist.. då är det UNDERBART! Sedan har jag varit som backpacker.. MINDRE underbart ;D haha men mkt mkt lärorik och finns så mycket att se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback