its empty

Gissa vem som gråtit idag... Jag. Inte fan trodde jag att jag skulle börja gråta men när jag såg 
Johan, Lars och Robin E stå där uppe började jag typ spänna hela kroppen, o sen när de sa att lars åkte
kom tårarna, fast jag inte ville, jag vart mkt ledsen :(.

Men nu efterhand är jag ganska glad över att få höra vad Desmond Child sa.
Jag sitter just nu o kollar på eftersnack eftersom man hör ju inte det när det säds för oss som sitter i publiken.
Men Desmond sa iaf att han tycker att det var bra att Lars åkte så han kunde släppa sin skiva, han är liksom 
redo för det :D det tycker jag med. Sen sa han också att han tycker Johan var en av dom bästa och att Johan är en sån
som skulle ge mkt pengar i fickan alltså kunna bli mkt känd. Han sa även att han skulle vilja jobba med Johan.

Så fan ta er alla som snackat skit om Johan för här har vi en kille som KAN musik o jobbat med flera
 av världerns största rockstjärnor genom tiderna och HAN tyckte att JOHAN var en av dom bästa så det så.
Men jag kan ju också musik så därför visste jag att Johan hade DET ;D,


Btw så är det Soul Tema nästa vecka o det ska sjunga en låt var o sen duett
O duetten ska
Johan och Robin E sjunga :D
Anna och Kevin
Robin B och Alice

MEN VI KOMMER SAKNA LARS!!!!

bild
Min favoriter och idoler <333. Jag älskar den här vackra bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback