Lördag

Tjoho morron solar, vädret är fin ute men kallt. Igår var en lyckad kväll tycker jag, vi hade sjukt kul o det var full med trevligt folk. Tills 4 pers kom, de kom sist o där var de liksom ganska lugna men sen när vi skulle hem var dom helvilda o skulle tända på den där grejjen där man kan ta tidningar så då fick jag gå o släcka den o  sen sa jag till dom att det var väldigt onödigt. O dessa 4 pers(2 tjejer o 2 killar ) var i 19 år åldern o en av tjejerna hade kniv så jag vågde liksom inte skälla ut dom. Sen går dom o tänder på en annan tidnigs grejj o så fick jag gå o släcka där igen, jag var så arg på dom hade typ lust o skrika JÄVLA IDIOTER  till dom men som sagt var de lite farliga. Men vi tjejer skötte oss hur bra som hels :D eller juste Mimmis pojkvän också då. Men en trevlig kväll var det o hoppas ni också hade det vart ni än var.

Nu sitter jag o Lina o käkar frulle så nu ska jag gå till henne. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback