Lördag

Lördag härliga dag!. Jag av en vacker syn :), det har snöat, och inte lite som förra gången då snön försvann på engång, nej nu är det ett tjockt lager snö här och nu börjar jag få lite jul känslor :D hiiihhi, ca 1 månad till jullov :D och dagarna
går ju hur fort som helt så innan jag vet ordet av det kommer jag skriva "nu är det jullov" här på bloggen.
Jag har precis käkat pannkakor, måste sluta äta så mkt av det. Men iaf igår så var jag och 5 andra tjejer hos Emelie
i hennes nya lägenhet och käkade middag och hadde skojj!, de hade fixat ihop en riktig god middag, riktigt god var den!.
Sen fick Emelie sin present som var från mig, Lina, Mimmi och Emma och hon vart glad över den :)

2 bilder:

Fläskkött,haloumi ost,klyft potats, bearnei sås(som jag inte tog innan jag tog kortet)
och sallad :D


Emelie med sin fina present som hon fick av moi,E,L & M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback