Metallicas nästa album på nätet?

Jag blir överlycklig när jag hör att metallica redan börjar snacka om nästa album :D.
Lars Ulrich som är trummisen och grundaren för Metallica säger att nästa album möjligtvis
kan släppas på nätet :). För ca 10 år sedan stämde Lars Napster för att ha lagt ut Metallicas låtar
gratis på nätet, men Lars säger att det handlade inte om pengar utan om kontroll, och det förstår jag
fullkomligt:). Jag minns bilder av fans som vart arga på Metallica o de förstörde sina Metallica skivor
 o ja bara tänkte "Neeeej :(". Men fansen trodde att de handlade om pengar så de börjades göra parodier
på lars om hela händelsen :(  för Metallica hade ju gott om pengar o det visste alla, men de handlade inte om det.

Slut pratat om den saken :), ny skiva vill vi helt klart ha av Metallica:D.


see you guys den 7/3, jag längtar som en galning!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: tack sötnöt <3 jag kommer igen på fredag. så vi får luncha tillsamman då ! :)

Postat av: Aida

Iiihh! De ska alltså släppa en till efter death magnetic? Fan va nice!

Ska du också på konserten den 7:e?

2008-11-27 @ 14:02:03
URL: http://ghabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback