Midda på O´leary o fest i 5 min

Jag det sammanfattar min kväll ganska bra :). men från början nu :):

Idag hade vi Tennis på idrotten vilket gick för mig åt helvete:P jag hoppas inte min lärare såg mog eftersom jag missade bollen flera gånger, men bollen missade inte mig kan jag säga, 2 ggr träffades kag av bollen då jag inte en spelade och ONT gör det! En hårt tennisboll med kraaft liksom, så jag spran iväg till toaletten och grät.... Nej jag skojja :P hahah gjorde ont men gick över ganska snart :).

När jag kom hem fixade jag lite fika till mig och plockade lite fint undan i rummet och sen ringde pappa ifall jag vill komma till hans jobb o käka på olearys först. För så här är det, pappa jobbar på first hotel som sammarbetar med olearys som ligger precis brevid, o eftersom olearys fyller 20 år så hade det en fest på first hotel där pappa jobbar som servitör m.m. Så jag och S åkte dit och satt och o käka varsin burgar meny för 129,styck! men pappa fick halva priset eftersom han jobbar där. Men dom är gudomligt goda där så har ni inte testat käka burgare på olearys så gör det!
Det är en rejäl burgare som är ca 1½-2 cm tjock med hemma gjorde pommes. När jag vi var färdiga kom pappa och hämta oss så gick vi in till festen. Hans chef som är hur gullig som helts sa att vi fick gå med henne eftersom hon gick runt o mingla medans pappa jobbade ju, men typ alla där var ju liksom känt folk och hade klätt upp sig så kommer jag där med smutsiga jeans, urtvättade munkjacka och en fet dunjacka :D haha så vi stog i ca 5 min med henne innan hon frågade ifall vi ville gå till min pappa för vi verkade inte ha så kul :P. Så vi gick till pappa o sa hejdå och åkte hem :).
Jag hade helt klart stannat om jag slapp ha min feta dunjacka på mig, men jag orkade inte hålla på o fia garedrob åt den osv. Pappa sa också att något band som inte var svensk skulle spela där, de var tydilgen 10 ggr större än Carola xD.
haha min pappa är så söt, men för mig är vem som helts större än carola, till o med små pojkarna som spelar på fritids gården :P. Men pappa visste så klart inte namnet på dom, så jag bertättar imorrn vilka det var om pappa får reda på det.

Så nu är jag o S ensamma hemma för festen håller ju på till inatt. Men imorrn ses vi ju :D, min underbara papi!
Jag måste säga tack gud för att du gav min en sån underbar pappa som är urhärlig, och känns verkligen inte
som den "typsika" pappa, fast han kan vara lite för överbeskydande, men jag älskar dig ändå papi!<33

Peace out! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback