My hair

Här är lite bilder på hur jag har haft håret, dock fattas en på mig i raklugg (har fortfarande inte hittat den bilden)
Och kort typ page frisyr som jag hade som liten och en lite mer som robyn frisyr.

                                                         
En frisyr jag kört på                                       nästan svart, kort
vääldigt länge                                               och uppklipp(som knappt
mörkt brunt rakt hår                                     syns på bilden)
med en puff på huvvet.                                och sne lugg.
tidig sommar (2008                                      vår 08


                                                       
mörktbrunt hår me                                        Sol & havsvatten blekt
sne lugg och lockat                                      hår. (sommar 08)
håret med vågtång
(Januari 2007)





                                                 
sjukt mörkt rött som bara                                Långt hår,mörk brunt hår
syntes när ljuset kom på håret,                       med ljusa slingor och sne lugg
jag hatade färgen o som tur                             (vinter 2006)
har jag bara lite av nyansen kvar.
(höst 08 )

Kommentarer
Postat av: Mimmi

gud vad fin du var i lockigt! det måste du ha någon gång :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback