Om fredagen

Jag jag hann inte skriva så mkt igår för jag fick ganska brottom iväg till skolan på morgonen eftersom jag
slappade den mesta delen av tiden. Men när jag äntligen blev klar hade jag 4 minuter på mig innan tunnelbanan skulle
komma så jag satte fart o sprang i 180 vilket inte är bra om du inte är uppvärmd, Så när jag sprungit ca 120 meter så slutade mitt vänstra ben fungera o bar mig inte längre så i den farten jag hade föll jag mot marken då benet bara slutade bära mig  och båda händerna föll fram, måste sett lite roligt ut, men det gjorde ont, så med lite uppskrapade och skitiga jeans(som var mina favorit jeans) var jag tvungen att gå hem igen o byta byxor o tvätta händerna från smutset.

Kom till skolan lite försent men det gjorde inte så mkt för de hade inte hunnit med så mkt, hade bara foto den dagen
så vi snackade om tabu foton,vouge och street fotografering. När skolan var slut åkte jag till hötogert o sen ville Silvia också följa med på idol som jag skulle gå på tillsammans med Emma så jag åkte till rådmansgatan igen o köpte en till biljett o stannade i hötorget ett litet tag innan jag och Slivlia åkte mot Frihamnen.

Vid 14.30 åkte jag och Silvia mot frihamnen och Emma kom efter 16.30 för hon mådde inte så bra.
När jag och silvia kom till frihamnen regnade det men som tur fick jag o S precis plats under taket och där väntade vi i
3 timmar innan vi vart insläppta. Vi var bland de 50 första så då fick vi 50 också gå in först i studion (först kommer man in i en "vänthall").Vi fick väldigt bra plater men inte de bästa vid pucken som jag ville (lilla scenen).
Showen var bra men inte så bra som förra veckan, inget kommer nog slå det, om några år kanske.

Sen när det var dags för utröstnigen och då åkte Robin E ut, han var faktiskt en av mina favoriter i början, men det blir bara hårade o hårdare för varje vecka o nu är det bara 5 kvar.

Sen gick jag fram till Johan för att ge honom ett läder armband som jag tycker är sjukt snyggt, så hade han precis
haft en interjuv med Katrin på eftersnack så han stog nere o inte på scenen så jag gick fram precis när han sa till en tjej att han var tvungen att gå upp på scen igen så jag räckte fram armbandet mot honom o sa; här. men han såg inte den o han trodde att jag ville ha en kram (inget jag hade någon emot :)) så ha lutar sig för att krama mig o hela kramen var jätte konstigt för jag var liksom inte beredd på det :P, men jag kramde tillbaka och gav honom armbandet o han vart jätte glad o ba; åh! va snyggt !:D.

jaa slutet var lyckad :). det var min fredag :)
Peace out!


pga blixten fick den lite konstig färg, men IRL är den sjukt fin :).
Tog detta kort förra fredagen men hann inte ge honom den då.

Kommentarer
Postat av: bella

tänk att Johan har de där arbandet på sig eller på rummet hemma i Mjölby! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback