Söndag

Idag känns ganska skönt, dock känner jag mig väldigt slö så jag kommer nog bara ta det lungt idag
och plugga lite senare. Hehe jo jag kan berätta att jag räknat ganska mkt fel i min budget så jag har inte
pengar till presenter men jag kom då på att jag åker till sundvsall efter nyår då köper jag presenter
och har pengar då för med dessa sista pengar ska jag köpa ett par skor jag lääääänge  velat ha och nu är
de mkt billigare eftersom de säljs i andra hand, kanske visar bild på dom senare. Nej nu ska jag leta efter
Tossan och se vert hon håller hur, jag vill mysa med min kisse :D<3.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Jo verkligen, mentalcase!

Postat av: Jenny

hehe okej! men men:) händer idag då?

2008-11-30 @ 14:18:33
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback