Thats why

Vem är jag?, jag är en sånn person som inte gillar att vara som alla andra ändå blir det oftast lika(tyvärr, i have fans :P).
Men det jag vill säga är att jag diggar unika personer sjukt mkt. Det är därför jag gillar t ex Johan Palm,
Någon som han behövs i idol tycker jag, en johan palm har aldrig funnits på idol och jag behöver inte vara en liten 13 årig emo flicka för att tycka så. Visst tycker jag inte att han ska vinna hela skitet men han är hel klart värdig att vara kvar.
Han är en enterteiner(stavning) och en stjärna unik av sitt slag, han har talang inom musik annars hade han ju aldrig kommit blad de 10 för vi snackar liksom om personer som verkligen kan musik, juryn så klart, dom är fan bättre än förra om man kollar på deras CV.

Det är samma med Lars, en unik person som i love. Men varför inte alla hackar på honom som på johan är nog för att han(Johan) är så himla populär o har mååånga fans som består av tjejer, det är ju liksom alltid killar som hackar på han(Johan). Det jag undrar nu är varför alla just ska hacka på Johan o jag tror fan att det är för att han är så himla populär,
så vill alla killar hitta alla fel på honom (ingen är ju liksom perfekt). Så visst han ser yngre ut än 16 o har kanske därför inte fått sina drag än o spinkigt, men jag ser det som gulligt, man ska fan inte se allt negativt.

Det jag stör mig på är också hur man liksom orkar lägga energi på att förolämpa en, man har väl liksom ett liv?(tydligen inte alla). Jag fattar väl att alla inte kan gilla han (finns många ute i musik världen som jag inte gillar) men orka liksom snacka dåligt om dom osv, sånt shit håller inte jag på med. Jag respekterar alla som inte gillar Johan Palm men jag respekterar fan inte att man ska förolämpa en. Är du mkt bättre?, snyggare?, snällare? kanske, men du är fan inte perfekt. SÅ TA ÅT DIG   (en speciell person)

jag diggar dig Johan! :D.(Och Lars så klart :D)

Fast hade jag varit Johan hade jag skitigt i alla äckliga människorna och det tror jag också att
han gör :D. Men jag skiter inte om det handlar om någon annan som ni nog förstått :P.

Sorry mina vackra läsare men det är på bloggen som jag får ut min aggretion/aggression(stavning?), ja ni fattar :D
 Föresten vet jag att det finns massa bra människor där ute som kanske inte har Johan som sin favorit(i respect),
ni behöver absolut inte ta åt er allt jag sa, ja säger bara det till de som inte har nått liv (läs texten ovanför bilden om de som inte har nått liv).


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback