Worth living

Här är en bild jag älskar med mina 2 minsta syskon
Edwin 6 och Wendy 4. Vi hara bara samma mamma men jag har
en stor kärlek till och ser dom inte som halv syskon utan mina riktiga syskon.
Helt underbara barn är dom och det var dom som fick mig att vilja leva när mamma
gick bort, dom gör livet värt att leva o jag vill se dom bli stora, bli tonåringar osv hihi.
Jag blev som en andra mamma för dom, men sen flyttade jag ner till sthlm(var lättast så då
pappa blev min vårdnadshavare
) o jag saknar
dom nått så otroligt
, jag önskar att de kunde vara med mig, men allt är inte så enkelt.
Men till jullovet åker jag upp dit o då ska det lekas indian,dinosaurier, Starwars o alla
andra lekar de tycker om.

När man går igenom nått jobbigt så försök alltid fokusera på det positiva för
det hjälper verkligen


En sann syskonkärlek :D
Jag brukar inte dela med mig så mkt bilder av min familj men små syskonen går :)


Kommentarer
Postat av: caroline

Jag och min kompis Sofia åkte tillsammans, vi hade jobbat ihop pengar innan :D

Postat av: Lina

Gud vad dom är söta! Förstår att du saknar dom, det skulle jag också göra.

2008-11-12 @ 09:08:32
URL: http://baralina.webblogg.se/
Postat av: erky

gullisar:D

2008-11-13 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback