Can't be whitout u

Ja då var jag hemma igen, eller kom för ca 30 min. Jag hade prov i dag som gick åt skogen. Prov är helt enkelt inte mig grejj jag är bättre på grupparbeten o uppsatser men som tur så ska vi inte ha så många prov i svenskan för läraren tycker inte helelr att de är så bra, vi ska istället få våra betyg på noveller,uppsatser o grupparbeten.

strax efter 13 ska jag åka till sprallenhallen o ha idrott. Sitter just nu käkar min oboy gröt till lunch, jag vet skitdåligt men jag är så lat så jag orkade inte fixa bättre mat:P haha.

Ja nu har jag bestämt mig för att göra min blogg bättre. En förändring är att jag ska försöka göra min rubriker bättre o mer intressanta än tex "ingen rubrik" då vill ma nju fan inte läsa eller hur:P haha.

Ja jag kan helt enkelt inte leva utan bloggen, eller kan kan jag väl, men jag vill inte:P

ÄLSKAR DIG BLOGGIS o jag lovar att göra en makeover på dig snart. PÖZZ// din Estefany/ägare

Peace out!;)

Kommentarer
Postat av: andrea

fin blogg:)

Postat av: SANIBO

sv: åhjag vet, det är så jobbbigt.

haha ja lätt! det är den 3:e december.

2008-10-06 @ 17:49:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback