född att göra bort mig

Aa men typ så är det! idag skämdes jag ihjäl o varför ska jag berätta.

Jag o Alice skulle ha trafik kunskap och när vi kommer brukar alla redan vara inne o vi kommer alltid sist in i klass rummet o då brukar dörren vara stäng(inte låst), klockan var 12.50 den tiden vi brukar börja, Så när vi kommer till klass rummet som har glas väggar (inte hela vägen) så ser jag att det är fullt inne redan och att alla sitter så jag drar ner handtaget och går in med självsäkra steg och sätter mig på en ledig plats, men jag ser sen att alice står kvar vi dörr öppningen och då ser jag omkring mig och ser sen att det inte var vår lärare, sen fattar jag att det inte var vår lektion jag stampade inte på, ni skulle sett alla tittade på mig, jag flög ut som ett som ett skott! och skämdes ihjäl och eftersom det var glas vägg eller aa fönster in så såg Victoria hela händelsen o asgarva när jag kom ut eller aa typ alla as garva men hon tyckte också synd om mig hahaha, men nu ser jag det mer som en roligt grejj men inte just då.

Aa juste det fixade sig med pengarna jag behöver till metallica, jag ska ta ett lån från mig själv och lämna tillbaka dom när jag får pengarna, aaaah jag vill berätta om linas present också men det går inte, men imorrn vi 11 berättar jag.

Nu ska jag fortsätta lyssna på min underbar musik! Peace out!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Jaja, stå är ju det enda rätta .. Vid sittplats får man ju bara sitta vid dönickar som hela tiden fråga "Vad är det här för låt" :-/

Postat av: Lollo

Haha vad roligt :P Skulle ifs kunna göra samma sak själv och kan tänka mig at det var en aning pinsamt! Haha :P Ha en bra kväll :)

2008-10-16 @ 22:40:07
URL: http://lemur.blogg.se/
Postat av: Fredde

Sv: Master kör dom alltid. Fade to black körs också ofta. Har hört den en gång live. Men jag tror dom kommer köra kanske 4-5 låtar från Death, sen kommer dom blanda hejvilt av gammalt material...

2008-10-17 @ 09:44:32
URL: http://www.rocksvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback