Fredag

Dagarna går sjukt fort! redan näste helg ska jag iväg till götet och gå på sts reuinon festen.
Nej egentligen har jag brottom för jag måste ta tunnelbanan som går om 20 min och jag har bara sminkat mig o käkat frukost så nu måste jag skynda mig, men har iaf fått mejl av ticnet med info om metallica biljett släppet :) kan vara bra att veta puss på er Peace out!

På måndag släpps biljetterna till Metallica på Globen den 7 och 8 mars. Vi vill passa på och informera om vilka regler som gäller och hur du smidigast kan köpa din biljett.

· Biljettsläppet startar kl 9.00. Besökare som är inne på ticnet.se före kl 9.00 kommer automatiskt att loggas ut för att alla ska ha samma chans.

· Max 6 biljetter per person. För mer info se våra köpvillkor. Åldersgräns 13 år. Biljettpris 450-750 kr + serviceavgift. Biljetterna betalas direkt vid bokningstillfället genom bank- eller kortbetalning.

· Välj TicketFast e-biljett för enklaste distribution.

· Förbetalda biljetter med kort kan ej hämtas hos ATG-ombud utan endast hos TicnetOmbud eller Arena.

· För att kunna köpa biljetter måste du ha registrerat dig som kund på ticnet.se. Registrera dig redan idag så kommer ditt biljettköp att gå snabbare. Är du redan registrerad på ticnet.se - kontrollera att dina uppgifter är korrekta.

· Bokningar som saknar, eller har felaktiga uppgifter på namn, adress, telefon och e-post kommer att annulleras. Samma regel gäller för personer som bokat fler än 6 biljetter.

• Biljetter kan också köpas hos TicnetOmbuden, ATG-Ombuden samt via 077-170 70 70


update, och de gick inte o skicka denna färrens nu nästan 3 timmar försent:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback